Cansel Elçin ve Zeynep Tuğçe Bayat, Harbiye'de düzenlenen bir tenis etkinliğinde beyaz kıyafetleriyle objektiflere yansıdı. Habertürk'ten Nazif Şahin Karpuz'un haberine göre, oyuncu çift etkinlik öncesinde samimi açıklamalarda bulundu.
Altı Yıl Öncesine Döndük
Çift, beyaz tenis kıyafetleriyle ilgili olarak, "Altı sene geriye gittik gibi hissettik. Gelin-damat gibi oldu. Tenise özel giyindik. Bir tık şıklaştırdık. Arkadaşlarımız ve konuklarımız ile güzel bir akşam geçireceğiz" ifadelerini kullandı.
Tenise Olan Tutkuları
Cansel Elçin, tenisin hayatlarındaki yerini şu sözlerle anlattı: "Hayatımıza bayağı girdi. Büyük bir yer kaplıyor. Atlas'ımız da dahil oldu. Tenis popülerleşsin isteniyor. Biz de öyle istiyoruz. Tenisçilerimiz ilk 10'lara girsin istiyoruz. İlk 50'ye giriyoruz henüz."
Zeynep Tuğçe Bayat: İddialıyım
Cansel Elçin, eşinin kendisinden daha iyi olduğunu söyleyince Zeynep Tuğçe Bayat, "Biraz hırs yaptım, Cansel'i yendiğimde de onun yenildiğini anlamıyorsunuz. Çünkü güzel güzel tebrik eder. Çok güzel bir adabı var. Hülya Hanım (Avşar) ile oynarım. Yenerim demiyorum ama iddialı olduğumu düşünüyorum" dedi.



