Hande Ünsal: Seda Sayan'dan ders aldım, hemen evleniyorum
Hande Ünsal: Seda Sayan'dan ders aldım, evleniyorum

Geçirdiği viral enfeksiyon nedeniyle bir haftadır hastanede tedavi gören şarkıcı Hande Ünsal, taburcu oldu. Nişantaşı'ndaki bir hastaneden çıkarken objektiflere yansıyan Ünsal, sağlık durumu hakkında bilgi verdi ve evlilik sorularına esprili bir yanıt verdi.

Hande Ünsal: 'Bana bebek gibi baktılar'

Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan şarkıcı, “Bir haftadır buradayım. Bana bebek gibi baktılar. Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim. Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum... O yüzden bir haftadır buradayım. Çıkmadan önce nazar boncuğu taktım” dedi.

Hande Ünsal: 'Küçük bir Seda Sayan olarak çıkıyorum'

Hastanede tedavi gördüğü süre boyunca Seda Sayan'ın son dönemde kadın-erkek ilişkileri hakkında yaptığı açıklamaları takip ettiğini söyleyen Ünsal, “Bütün hastane günlerimde Seda Sayan izledim ve Seda Sayan dinledim. Buradan küçük bir Seda Sayan olarak çıkıyorum. İzlerken ondan ders aldım ama çok keyifliydi” ifadelerini kullandı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Hande Ünsal: 'Hemen evleneceğim'

Muhabirlerin, sevgilisi Serkan Balkan ile ne zaman evleneceği yönündeki soruları üzerine ise Hande Ünsal, hastanede izlediği programlara gönderme yaparak, “Çok Seda Sayan izledim, şimdi hastane çıkışında hemen evleneceğim” sözleriyle kahkaha attı.

Habertürk'ten Nazif Şahin Karpuz'un haberine göre; Hande Ünsal, sağlık durumunun iyiye gittiğini ve taburcu olduğunu belirtti. Viral enfeksiyon nedeniyle bir hafta süren tedavi sürecinde kronik bronşitinin etkili olduğunu ifade eden Ünsal, hastane çıkışında moralinin yüksek olduğunu gösterdi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması