Ömür Gedik'ten Ferhat Göçer'in sözlerine yanıt: Olur mu öyle şey?
Ömür Gedik'ten Ferhat Göçer'e yanıt: Olur mu öyle şey?

Ömür Gedik, uzun süredir birlikte olduğu sevgilisi Ferhat Göçer'in geçtiğimiz ay yaptığı açıklamalara yanıt verdi. Göçer, daha önce "Milyon dolarlık Boğaz'a nazır villayı hayvan barınağına döndürdük. Bazen ben de ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum" demişti. Gedik, katıldığı bir davette gazetecilere konuştu.

"Olur mu öyle şey?"

Gedik, Göçer'in sözlerine "Olur mu öyle şey? Bence şaka yapıyordur" diyerek karşılık verdi. Evde herkesin eşit olduğunu vurgulayan Gedik, "Ne kediler önde ne ben öndeyim ne de Ferhat önde... Hepimiz eşit şartlarda yaşıyoruz. Canlılar arasında hiçbirimizin birbirimizden üstünlüğü yok" ifadelerini kullandı.

Keçinin hikâyesi

Hayvan sevgisinin hayatının merkezinde olduğunu belirten Gedik, sahiplendikleri keçinin hikâyesini de anlattı. Keçiyi satın almadıklarını, zor durumda olduğu için sahip çıktıklarını ve sevgiyle büyüttüklerini söyledi. Gedik, keçinin artık büyümeye başladığını belirtti.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Hayvan hakları derneği çalışmaları

Başkanı olduğu hayvan hakları derneğinin çalışmalarından bahseden Gedik, yüzlerce kedi ve köpeğin bakımını üstlendiklerini, yıllar içinde yaklaşık 500 sahipsiz hayvanın tedavisine destek olduklarını ifade etti. Gedik, "Birlikte yaşadığımız tüm canlılara eşit değer vermek gerektiğine inanıyorum" diyerek sözlerini noktaladı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması