Ömür Gedik'ten Ferhat Göçer'in sözlerine yanıt: Olur mu öyle şey?
Ömür Gedik'ten Ferhat Göçer'in sözlerine yanıt

Ömür Gedik, uzun süredir birlikte olduğu sevgilisi Ferhat Göçer'in geçtiğimiz ay yaptığı esprili sitemlere yanıt verdi. Göçer, daha önce yaptığı açıklamada, "Milyon dolarlık Boğaz'a nazır villayı hayvan barınağına döndürdük. Bazen ben de ikinci sınıf insan muamelesi görüyorum" demişti. Gedik, katıldığı bir davette basın mensuplarının sorularını yanıtlarken bu sözlere açıklık getirdi.

Gedik: "Olur mu öyle şey? Bence şaka yapıyordur"

Gedik, Göçer'in sözlerinin ardından gülümseyerek "Olur mu öyle şey? Bence şaka yapıyordur" dedi. Evde herkesin eşit olduğunu vurgulayan Gedik, "Ne kediler önde ne ben öndeyim ne de Ferhat önde... Hepimiz eşit şartlarda yaşıyoruz. Canlılar arasında hiçbirimizin birbirimizden üstünlüğü yok" ifadelerini kullandı.

Keçinin hikayesi ve hayvan sevgisi

Hayvan sevgisinin hayatının merkezinde olduğunu belirten Gedik, sahiplendikleri keçinin hikayesini de anlattı. Keçiyi satın almadıklarını, zor durumda olduğu için sahip çıktıklarını ve sevgiyle büyüttüklerini söyledi. Gedik, keçinin artık büyümeye başladığını ve hayvanların hayatındaki yerinin çok özel olduğunu vurguladı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Hayvan hakları derneği çalışmaları

Başkanı olduğu hayvan hakları derneğinin çalışmalarından da bahseden Gedik, yüzlerce kedi ve köpeğin bakımını üstlendiklerini, yıllar içinde yaklaşık 500 sahipsiz hayvanın tedavisine destek olduklarını ifade etti. Ünlü isim, sözlerini "Birlikte yaşadığımız tüm canlılara eşit değer vermek gerektiğine inanıyorum" diyerek noktaladı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması