Pembe Kelepçe Filminin Çekimleri Çeşme'de Tamamlandı, Alaçatı'da Kutlama
Pembe Kelepçe Çekimleri Çeşme'de Bitti, Alaçatı'da Kutlama

Yapımcılığını Hamdi Bor ve Yıldız Bor'un üstlendiği, yönetmen koltuğunda Semra Dündar'ın oturduğu romantik komedi türündeki 'Pembe Kelepçe' filminin çekimleri Çeşme'de tamamlandı. Genel koordinatörlüğü Selin Denizli tarafından yürütülen yapım, sert mizacı ve sıra dışı yöntemleriyle tanınan bir kadın polis ile kimliğini gizleyen karizmatik bir suçlunun beklenmedik karşılaşmasını konu alıyor.

Oyuncu Kadrosu ve Çekim Süreci

Başrollerini Algı Eke, Cem Belevi, Demet Gül, İlay Erkök ve Hakan Meriçler'in paylaştığı film, Çeşme'nin doğal güzellikleri eşliğinde çekildi. Çekimlerin tamamlanmasının ardından oyuncular ve ekip, soluğu Alaçatı'da aldı.

Alaçatı'da Kutlama Yemeği

Ekip, Alaçatı'da bir restoranda düzenlenen kutlama yemeğinde bir araya gelerek güzel bir akşam geçirdi. Filmin vizyon tarihi henüz açıklanmazken, yapımın önümüzdeki aylarda izleyiciyle buluşması bekleniyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması