Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela'da meydana gelen büyük depremin ardından bir aylık maaşını Venezuela Büyükelçiliği'nin başlattığı yardım kampanyasına bağışladığını duyurdu. Şahin, depremde hayatını kaybedenler ve enkaz altında kalanlar için derin üzüntü duyduklarını ifade etti.
Venezuela'daki deprem felaketi ve kardeş belediye La Guaira
Fatma Şahin, yaptığı yazılı açıklamada, Venezuela'da yaşanan depremde binlerce insanın hayatını kaybettiğini ve binlerce kişinin enkaz altında olduğunu belirtti. Gaziantep'in kardeş belediyesi La Guaira'dan da acı haberler aldıklarını söyleyen Şahin, daha önce protokol imzalarken bir araya geldikleri ve şehirde misafir ettikleri dostlarının hayatını kaybettiğini derin üzüntüyle öğrendiklerini ifade etti.
Şahin, “Acılarını yürekten paylaşıyoruz. Biz Gaziantep olarak depremin ne demek olduğunu, bir gecede hayatın nasıl değiştiğini, kaybetmenin ve yeniden ayağa kalkmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz” dedi.
Başkan Şahin'den yardım çağrısı
Gaziantepli vatandaşlara yardım çağrısında bulunan Şahin, “Ben, Fatma Şahin olarak bir aylık maaşımı Venezuela Büyükelçiliği’nin başlattığı yardım kampanyasına bağışlıyorum. Tüm Gaziantepli hemşehrilerimizi bu yardım kampanyasına destek olmaya davet ediyorum” ifadelerini kullandı.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak da başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırını bu hafta bölgeye ulaştırmak üzere yola çıkaracaklarını belirten Şahin, “Dayanışma en zor günlerde anlam kazanır. Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım” diye konuştu.



