İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, suçla mücadeleye ilişkin sosyal medya hesabından önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Çiftçi, Adalet Bakanı Akın Gürlek'in bir paylaşımını alıntılayarak yaptığı açıklamada, milletin huzur ve güvenliğini hedef alan tüm suç odaklarına karşı sıfır tolerans anlayışıyla mücadeleyi kararlılıkla sürdürdüklerini belirtti.
Güvenlik güçlerine teşekkür
Çiftçi, Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığının ilgili birimlerinin, faili meçhul cinayetlerin aydınlatılmasından terör örgütleriyle mücadeleye, organize suç yapılarının çökertilmesinden zehir tacirlerinin yakalanmasına, insan kaçakçılığı ile mücadeleden sınırların güvenliğinin sağlanmasına kadar her alanda büyük bir hassasiyet, titizlik ve fedakarlıkla görev yaptığını ifade etti.
Adli birimlerle işbirliği
Bakan Çiftçi, güvenlik güçlerinin sahada yürüttüğü kararlı çalışmaların, adli birimlerin etkin işbirliğiyle neticeye ulaştığını vurgulayarak, suçluların tek tek tespit edilerek yakalandığını ve adalete teslim edildiğini kaydetti. Bu güçlü eşgüdüme sundukları katkılar dolayısıyla Adalet Bakanı Akın Gürlek'e ve adli birimlere, ayrıca milletin huzuru uğruna fedakarca görev yapan güvenlik güçlerine teşekkür etti.
Sıfır tolerans vurgusu
Çiftçi, açıklamasında, "Milletimizin huzuruna kasteden hiçbir yapıya, hiçbir suç odağına müsamaha göstermeyeceğiz." ifadesini kullandı. Bu sözlerle suçla mücadelede kararlılık mesajı veren Bakan, hükümetin bu alandaki politikasının devam edeceğini belirtti.



