İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu. Çiftçi, toplantıda Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde bir araya geldiklerini belirtti.
İstişare ve ortak akıl vurgusu
Bakan Çiftçi, istişareyi bereket, ortak aklı güç olarak gördüklerini ifade ederek, milletle gönül bağını daima diri tutan büyük ve güçlü bir ailenin mensupları olduklarını söyledi. Çiftçi, "Çeyrek asırdır milletimizin emanetine sahip çıkıyor, Türkiye'mize aşkla hizmet ediyoruz. İlk günkü heyecanımız, aynı inanç ve kararlılıkla devam ediyor" dedi.
Türkiye Yüzyılı hedefi
Çiftçi, açıklamasında "Yolumuz bir, istikametimiz bir, hedefimiz birdir. Cumhurbaşkanı'mızın liderliğinde Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz. Rabbim birliğimizi, kardeşliğimizi ve gayretimizi daim eylesin" ifadelerine yer verdi.
Toplantıya, AK Parti teşkilatlarından çok sayıda isim katılırken, parti içi istişare ve değerlendirmelerin yapıldığı öğrenildi.



