Diyanet İşleri Başkanı'ndan Kerbela mesajı
Diyanet İşleri Başkanı Safi Arpaguş, Kerbela olayının yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda, Müslümanlar arasındaki birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaptı. Arpaguş, Kerbela'nın acısını hâlâ yüreğinde hisseden herkesin, bu tarihi olaydan dersler çıkarması gerektiğini belirtti.
Fitneye karşı aklıselim çağrısı
Başkan Arpaguş, her türlü fitne karşısında aklıselim ile hareket edilmesi gerektiğini ifade ederek, Müslümanların arasındaki muhabbet bağlarının güçlendirilmesinin önemine dikkat çekti. Arpaguş, "Kerbela'nın acısını hâlâ yüreğinde hissedenlere düşen, tarihten dersleri almak ve her türlü fitne karşısında aklıselim ile hareket ederek Müslümanlar arasındaki muhabbet bağlarını güçlendirmektir" dedi.
Tarihten ders almak
Diyanet İşleri Başkanı, Kerbela olayının İslam tarihinde önemli bir dönüm noktası olduğunu hatırlatarak, bu tür acı olayların tekrarlanmaması için birlik ve beraberliğin korunması gerektiğini vurguladı. Arpaguş, Müslümanların fitne ve ayrılıklardan uzak durarak kardeşlik bağlarını kuvvetlendirmesi gerektiğini sözlerine ekledi.



