Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne alan öğrencileri ve ailelerini sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla kutladı.
Erdoğan'ın paylaşımı
Erdoğan, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbî duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum."
Eğitim yılı sonu
2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün itibarıyla sona erdi. Milyonlarca öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın mesajı, öğrenci ve aileler tarafından memnuniyetle karşılandı.



