Erdoğan'dan Altay'a tebrik telefonu
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2026-2029 dönemi için Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı (UCLG) Başkanlığı görevine seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ı telefonla arayarak tebrik etti. Görüşmede, bu başarının yalnızca Konya için değil, tüm Türkiye için büyük bir gurur vesilesi olduğunu ifade eden Erdoğan, yerel yönetimlerin uluslararası arenada temsilinin önemine vurgu yaptı.
Altay'dan Erdoğan'a teşekkür
Başkan Altay ise kendisine gösterilen destekten dolayı Cumhurbaşkanı Erdoğan'a teşekkürlerini iletti. Altay, UCLG Başkanlığı görevinin Türkiye'nin yerel yönetim alanındaki etkinliğini artıracağını belirtti.


