İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor: Genel merkez binasına geldiler
İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor

AK Parti'ye belediye başkanı katılımları hız kesmeden devam ediyor. İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçmek üzere genel merkeze geldi. Parti kaynaklarından alınan bilgiye göre, katılım töreni bugün gerçekleştirilecek.

Katılım süreci devam ediyor

AK Parti Genel Merkezi'ne gelen belediye başkanlarının kimlikleri henüz açıklanmazken, partinin yerel yönetimlerde gücünü artırma stratejisi kapsamında bu katılımların gerçekleştiği belirtiliyor. Daha önce de birçok belediye başkanı AK Parti'ye katılmıştı.

Genel merkezde yoğun mesai

AK Parti Genel Merkezi'nde katılım töreni için hazırlıklar tamamlandı. Parti yetkilileri, yeni katılımlarla birlikte yerel yönetimlerdeki temsiliyetin güçleneceğini ifade ediyor. Törene Genel Başkan Yardımcıları ve diğer parti yöneticilerinin katılması bekleniyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması