Bakan Yumaklı: TMO hububat alımlarında ödemelere başlandı
TMO hububat alım ödemeleri başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 3 Haziran'da başlattığı hububat alım sürecinde ilk ödemelerin bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

TMO alım noktaları 600'e çıkarılacak

Bakan Yumaklı'nın verdiği bilgiye göre, TMO ülke genelinde 211 noktada hububat alımı yapıyor. Hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte bu sayı 600 noktaya çıkarılacak. TMO, kendisine teslim edilen ürünlerin tamamını satın alacağını belirtti.

Ödeme takvimi

Ürün bedelleri, teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına yatırılmaya devam edilecek. Açıklamada, çiftçilerin emeğinin ve alın terinin korunmasına yönelik çalışmaların sürdürüleceği vurgulandı. Bakan Yumaklı, "Üreticilerimizin mağdur olmaması için tüm tedbirleri aldık" ifadelerini kullandı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması