Son Dakika: Beşiktaş Yeniden EuroLeague'de! 20. Takım Olarak Döndü
Beşiktaş Yeniden EuroLeague'de! 20. Takım Olarak Döndü

EuroLeague yönetimi, yapılan toplantı sonrası ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Bu kararla birlikte Beşiktaş, 20. takım olarak EuroLeague'e geri döndü.

Beşiktaş'ın EuroLeague'e Dönüşü

Siyah-beyazlı ekip, ekonomik sıkıntılar yaşayan Monaco'nun yerine 13 hissedarın oyuyla EuroLeague'e alındı. Beşiktaş böylece, uzun bir aranın ardından Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonunda yer almaya hak kazandı.

EuroLeague'de Yeni Dönem

EuroLeague yönetimi, ligin 20 takımla oynanması kararını alırken, bu değişiklikle birlikte rekabetin daha da artması bekleniyor. Beşiktaş'ın katılımı, Türk basketbolu için de önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Ekonomik Kriz ve Monaco'nun Durumu

Monaco'nun yaşadığı ekonomik sorunlar, takımın EuroLeague'den çekilmesine neden oldu. Bu boşluğu dolduran Beşiktaş, Avrupa'da iddialı bir kadro kurmayı hedefliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması