Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı EuroLeague'de Mücadele Edecek
Beşiktaş GAİN EuroLeague'de!

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon Avrupa Ligi'nde (EuroLeague) mücadele edecek. EuroLeague Ticari Varlıklar (ECA) Yönetim Kurulu, bugün Barselona'da toplandı ve 7 Temmuz 2026'da onaylanmak üzere ECA Genel Kurulu'na sunulacak stratejik ve rekabetle ilgili bir dizi kararı onayladı.

2026-27 EuroLeague Kadrosu ve Wild Card Kararları

Kurul, 2026-27 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takımlık kadroyu onayladı. Bu kapsamda Paris Basketbol ve Beşiktaş GAİN bir yıllık 'wild card' aldı. Bu karar, Türk basketbolu için önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor.

EuroLeague'in 24 Takıma Genişlemesi

Kulüpler, 2027-28 sezonu için EuroLeague'i 24 takıma çıkarma kararlarını yeniden teyit etti. Bu genişlemeyi karşılayacak yarışma formatlarını değerlendirmeye devam etmeyi kabul etti. Bu adım, Avrupa basketbolunda daha fazla takımın yer almasını sağlayacak.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

BKT EuroCup Katılımcıları

Kurul, 2026-27 BKT EuroCup sezonu için katılımcı kulüplerin nihai listesini de onayladı. Türkiye'den Bahçeşehir Koleji ve Türk Telekom 5 yıllık, TOFAŞ ise 1 yıllık lisans aldı. Bu takımlar, Avrupa'da Türk basketbolunu temsil edecek.

2026-27 Sezonu Takvimi

Kurul, 2026-27 sezonunun resmi takvimini de onayladı. EuroLeague 24 Eylül'de, BKT EuroCup ise 29 Eylül'de başlayacak. Taraftarlar, bu tarihlerde takımlarını desteklemek için heyecanla bekliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması