Fabrice N'Sakala'dan Beşiktaş ve Türkiye İtirafları
Bir dönem Alanyaspor ve Beşiktaş formaları giyen Demokratik Kongolu sol bek Fabrice N'Sakala, HT Spor muhabiri Oğuzhan Genç'e özel açıklamalarda bulundu. 35 yaşındaki futbolcu, Türkiye'ye olan bağlılığını ve Beşiktaş'a dair umutlarını paylaştı.
Kendimi Türk Hissediyorum
N'Sakala, "Türkiye benim evim, Alanya'da bir evim var ve boş vakitlerimde sürekli geliyorum. Türkçe konuşmayı özlüyorum, kendimi Türk hissediyorum" dedi. Türkiye'yi çok özlediğini vurgulayan futbolcu, Alanya ve İstanbul'daki tüm bağlantılarını koruduğunu belirtti. Beşiktaş'tan birçok takım arkadaşıyla görüştüğünü de sözlerine ekledi.
3-4 Yıl Daha Oynayabilirim
Futbol kariyerine devam etmek istediğini söyleyen N'Sakala, "3-4 yıl daha oynayabilirim. Kendimi formda ve güçlü hissediyorum. Sonrasında antrenör olmayı düşünüyorum, oyuncularla olan iletişimimi seviyorum" ifadelerini kullandı. Geçen yıl Türkiye'ye dönmek üzere bir takımla anlaştığını ancak kulübünün izin vermediğini belirtti. Bu yaz bir kulüple anlaşmaya varacağını umduğunu söyledi.
Kadro Dışı Kaldığım Dönem Zordu
Beşiktaş'ta kadro dışı kaldığı dönemi değerlendiren N'Sakala, "Kadro dışı kaldığım dönem biraz zordu çünkü Beşiktaş, Alanya gibi aşık olduğum bir kulüptü. İyi bir kadromuz, iyi oyuncularımız ve teknik ekibimiz vardı. Ama futbolda bazen bu işin bir parçası. Onlar da yapmaları gerekeni yapıyorlar" dedi.
Sergen Yalçın'a Yeterli Zaman Verilmedi
Teknik direktör Sergen Yalçın hakkında konuşan N'Sakala, "Sergen Yalçın Beşiktaş'a geri döndüğünde çok sevindim. Takımı kurması için ona yeteri kadar zamanı vermediler. Harika şeyler başarabileceğini düşünmüştüm. Onun için en iyisini diliyorum" dedi.
Fenerbahçe'ye Gol Atacağımı Söyledim
Beşiktaş formasıyla Fenerbahçe'ye attığı unutulmaz golü anlatan N'Sakala, "Fenerbahçe'ye gol atacağımı maçtan önce teknik direktöre bile söyledim. Oyuna girdiğimde topu aldım ve koştum. Sonra da golü attım" diye konuştu.
Şampiyonluk Geri Gelecek
Beşiktaş taraftarlarına seslenen N'Sakala, "Beşiktaşlı taraftarlara teşekkür edeceğim çünkü onlardan çok mesaj aldım. Beni özlediklerine dair birçok mesaj attılar. Derbi olduğunda bile gol videolarını bana gönderiyorlar. Bu birbirimize duyduğumuz gerçek bir sevgi gibi. Ve onlara sakin olmalarını söyleyeceğim. Şampiyonluk geri gelecek, biz büyük bir takımız" ifadelerini kullandı.



