Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları kapsamında düzenlenen ilk etap kampında hareketli saatler yaşanıyor. Sarı-lacivertli futbol A takımının kampını dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım, daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir toplantı gerçekleştirmişti.
Öğle Yemeğinde Yönetim Bir Arada
Bugün öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden bir toplantı yaptı. Toplantının içeriği hakkında resmi bir açıklama yapılmazken, kamp süreci ve yeni sezon planlaması üzerine görüş alışverişinde bulunulduğu tahmin ediliyor.
Tesisler Gezildi
Öte yandan yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, yemeğin ardından tesisleri gezdi. Yöneticilerin tesislerdeki altyapı ve antrenman alanlarını incelediği belirtildi.



