Fenerbahçe, Düzce'de Yeni Sezon Hazırlıklarını Sürdürüyor
Fenerbahçe Düzce'de Hazırlıklarını Sürdürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap kamp çalışmalarını Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürüyor. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı, salonda kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.

Antrenman Detayları

Oyuncular, ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yaptı. Antrenman, dar alanda hücum oyunlarıyla tamamlandı. Fenerbahçe, saat 17.30'da yapılacak ikinci antrenmanla çalışmalarına devam edecek.

Kampın ilk etabında oyuncuların kondisyon ve taktiksel anlamda hazır hale getirilmesi hedefleniyor. İsmail Kartal, antrenmanlarda yoğun bir tempo belirlerken, oyuncuların uyumu ve performansı yakından takip ediliyor.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Kamp Programı

Fenerbahçe, Düzce'deki kampın ardından yeni sezon öncesi ikinci etap çalışmaları için yurt dışına gitmeyi planlıyor. Takımın, hazırlık maçlarıyla form tutması bekleniyor. Sarı-lacivertliler, yeni sezonda hem Süper Lig'de hem de Avrupa'da başarılı olmayı hedefliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması