Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yaptığı antrenmanla devam etti.
Antrenman Detayları
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, günün ilk antrenmanı salonda kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı. Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon ve dar alanda pas oyunları yapıldı. Antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.
İkinci Antrenman Akşam
Sarı-lacivertli ekip, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.



