Fenerbahçe Yeni Sezon Hazırlıklarına Düzce'de Devam Ediyor
Fenerbahçe Hazırlıkları Düzce'de Sürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde yaptığı antrenmanla devam etti.

Antrenman Detayları

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, günün ilk antrenmanı salonda kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı. Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon ve dar alanda pas oyunları yapıldı. Antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı.

İkinci Antrenman Akşam

Sarı-lacivertli ekip, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması