Fenerbahçe'de çift antrenmanla gün sona erdi
Fenerbahçe çift antrenmanla günü noktaladı

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında günü çift antrenmanla tamamladı. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki sarı-lacivertli ekip, Topuk Yaylası Tesisleri'nde sabah ve öğleden sonra olmak üzere iki ayrı idman gerçekleştirdi.

Kondisyon ve taktik ağırlıklı çalışma

Günün ikinci antrenmanı, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahaya geçen futbolcular, koşu, ısınma, çabukluk ve pas organizasyonları üzerinde yoğunlaştı. İdman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi. Antrenmanda kondisyon ve taktik ağırlıklı bir program uygulandı.

Taraftarlardan tam destek

Teknik direktör İsmail Kartal'ın isteğiyle tesislere gelen taraftarların antrenmanı takip etmesine izin verildi. Sarı-lacivertli taraftarlar, çalışma boyunca futbolculara ve teknik heyete destek vererek moral kaynağı oldu. Fenerbahçe, yeni sezon öncesi hazırlıklarını aralıksız sürdürüyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması