Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen idman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamladı.
Antrenman Detayları
İdman, salon bölümünde core egzersizleriyle başladı. Daha sonra oyuncular sahaya geçerek koşu ve ısınma hareketleri yaptı. Çabukluk ve pas çalışmalarının ardından dar alanda çift kale maç düzenlendi. Sarı-lacivertliler, antrenmanı bu maçla noktaladı.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanlarla devam edecek. Takımın programı hakkında henüz resmi bir açıklama yapılmadı.



