Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda günün ikinci antrenmanını yaptı
Fenerbahçe Topuk Yaylası'nda ikinci antrenmanını yaptı

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürüyor. Sarı-lacivertli ekip, günün ikinci antrenmanını teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirdi.

Futbol direktörü Oğuz Çetin takımla buluştu

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, antrenman öncesinde futbol direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve oyuncularla kısa bir toplantı yaptı. Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü saha kenarından takip etti.

Antrenmanın içeriği

Oyuncular, salonda core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yaptı. İdman, 2 gruba ayrılarak dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışması ile devam etti. Antrenman, dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla sona erdi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Başkan Aziz Yıldırım tesise geldi

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ile birlikte Topuk Yaylası Tesisleri'ni ziyaret etti. Yıldırım'ın tesislere gelişi, takımın moralini yükseltti.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması