Fenerbahçe Yönetim Kurulu Topuk Yaylası'nda Oyuncularla Bir Araya Geldi
Fenerbahçe Yönetim Kurulu Topuk Yaylası'nda

Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne gelerek yeni sezon hazırlıkları kapsamında kamp yapan futbolcuları ziyaret etti. Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon ilk etap çalışmalarını burada sürdürüyor.

Başkan Yıldırım ve Yöneticiler Kampta

Dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker, A takımın kampını ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım, geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir toplantı gerçekleştirmişti. Bugün öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulundaki birçok isim katıldı.

Toplantı ve Tesis Gezisi

Yemek öncesinde Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden bir araya gelerek toplantı yaptı. Yemeğin ardından yöneticiler Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, tesisleri gezdi. Fenerbahçe yönetimi, takıma destek vermek ve kamptaki durumu yerinde görmek amacıyla bu ziyareti gerçekleştirdi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması