Fenerbahçe Yönetimi Topuk Yaylası'nda Kampa Ziyaret Gerçekleştirdi
Fenerbahçe Yönetimi Topuk Yaylası'nda Kampa Ziyaret

Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıkları yapan A takımını ziyaret etti. Sarı-lacivertli ekip, ilk etap çalışmaları kapsamında kampta bulunuyor.

Başkan Yıldırım ve Yöneticilerden Kamp Ziyareti

Dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker'in kampa ziyarette bulunduğu bildirildi. Başkan Yıldırım, daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantının içeriği hakkında detay paylaşılmazken, yeni sezon planlamalarının ele alındığı tahmin ediliyor.

Yemek ve İkinci Toplantı

Öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemek öncesinde Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden bir araya gelerek toplantı yaptı. Bu toplantının ardından yemek yenildi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Tesis Gezisi

Yemeğin ardından yöneticiler Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, tesisleri gezdi. Yöneticilerin tesislerde incelemelerde bulunduğu ve kamp koşullarını yerinde değerlendirdiği öğrenildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması