Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Düzce Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıkları yapan A takımını ziyaret etti. Sarı-lacivertli ekip, ilk etap çalışmaları kapsamında kampta bulunuyor.
Başkan Yıldırım ve Yöneticilerden Kamp Ziyareti
Dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker'in kampa ziyarette bulunduğu bildirildi. Başkan Yıldırım, daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantının içeriği hakkında detay paylaşılmazken, yeni sezon planlamalarının ele alındığı tahmin ediliyor.
Yemek ve İkinci Toplantı
Öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemek öncesinde Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden bir araya gelerek toplantı yaptı. Bu toplantının ardından yemek yenildi.
Tesis Gezisi
Yemeğin ardından yöneticiler Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir, tesisleri gezdi. Yöneticilerin tesislerde incelemelerde bulunduğu ve kamp koşullarını yerinde değerlendirdiği öğrenildi.



