Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası'ndaki kampında dün akşam taraftara açık bir antrenman gerçekleştirdi. Sarı-lacivertli futbolseverlerin yoğun ilgi gösterdiği idmanda, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde çalışmalar yapıldı. Futbol direktörü Oğuz Çetin de sahaya inerek teknik ekip ve oyuncularla bir toplantı düzenledi.
Başkan Yıldırım Kampta
Başkan Aziz Yıldırım ve başkan vekili Barış Göktürk, kamp tesislerine gelerek yöneticilerle bir araya geldi. Antrenmanın ardından hem teknik kadro hem de oyuncularla sohbet eden Yıldırım ve Göktürk, takımın hedefleri hakkında görüş alışverişinde bulundu. Yöneticiler, şampiyonluk hedefi doğrultusunda taraftarın sahada büyük bir mücadele görmeyi arzuladığını vurguladı.
Kulüpler Birliği'nde Gerginlik
Kulüpler Birliği'nin son toplantısında uzlaşılan konuların yanı sıra tartışmalı anlar yaşandığı öğrenildi. Fenerbahçe'yi başkan vekili Barış Göktürk ve genel sekreter Mahmut Uslu temsil ederken, başkan Aziz Yıldırım toplantıda yer almadı. Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Göktürk ve Uslu arasında tansiyonun yükseldiği belirtildi. Karşılıklı atışmaların yaşandığı ve gerginliğin had safhaya çıktığı, diğer başkanların araya girerek tarafları sakinleştirdiği aktarıldı.



