Fenerbahçe, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla devam etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen günün ilk idmanı salonda kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı.
Antrenman Detayları
Sarı-lacivertli ekip, ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yaptı. Antrenman, dar alanda hücum oyunlarıyla tamamlandı. Takım, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla devam edecek.
Fenerbahçe, yeni sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor. Kamp sürecinde oyuncuların kondisyon ve taktik anlayışlarının geliştirilmesi planlanıyor.



