Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde hız kesmeden devam ediyor. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman öncesinde futbol direktörü Oğuz Çetin, takımla kısa bir toplantı yaptı.
Antrenman Öncesi Toplantı ve Çalışma Detayları
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, günün ikinci antrenmanı öncesinde Oğuz Çetin, teknik ekip ve oyuncularla bir araya geldi. Toplantının ardından Çetin, antrenmanın bir bölümünü saha kenarından izledi. Oyuncular, salonda core çalışması yaptıktan sonra sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri gerçekleştirdi.
Dar Alan Çalışmaları ve Hücum Oyunları
Isınmanın ardından oyuncular iki gruba ayrılarak dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptı. İdman, dar alanda hücum oyunlarıyla sona erdi. Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.
Başkan Aziz Yıldırım'dan Ziyaret
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ile birlikte Topuk Yaylası Tesisleri'ne gelerek takımı ziyaret etti.



