Fenerbahçe'den Topuk Yaylası'nda yoğun antrenman
Fenerbahçe'den Topuk Yaylası'nda yoğun antrenman

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde ilk etap kamp çalışmalarını sürdürüyor. Sarı-lacivertli ekip, günün ilk antrenmanını tamamladı.

Kuvvet ve dayanıklılık çalışmaları

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, salonda kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı. Oyuncular daha sonra sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yaptı.

Dar alanda hücum oyunları

Antrenman, dar alanda hücum oyunlarıyla sona erdi. Fenerbahçe, kamp programı çerçevesinde günün ikinci antrenmanını saat 17.30'da gerçekleştirecek.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması