1905 Galatasaraylı Yönetici ve İş İnsanları Derneği (GSYİAD), Galatasaray Kulübü'nün yeniden başkanlığa seçilen Dursun Özbek'i ziyaret etti. Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Ali Sami Yen Spor Kompleksi RAMS Park'ta gerçekleşen görüşmede, 1905 GSYİAD Başkanı Murat Sancaktar ve yönetim kurulu üyeleri, Özbek'e tebriklerini ileterek hediye takdiminde bulundu.
Görüşmede Neler Konuşuldu?
Toplantıda karşılıklı fikir alışverişi yapılırken, derneğin güncel faaliyetleri hakkında Başkan Özbek'e bilgi verildi. Özbek, ziyarete ilişkin yaptığı değerlendirmede, "1905 GSYİAD, Galatasaray Kulübünün en büyük destekçi derneği. Dolayısıyla bugüne kadar başkanlık döneminde her zaman onların kuvvetli desteğini hissettik. Bundan dolayı Murat başkanım nezdinde GSYİAD'a büyük bir teşekkür gönderiyorum. Bundan sonraki projelerimizi tartıştık. Onlara projelerimizi, yapmak istediklerimizi anlattım. Onların desteğini bekliyorum." ifadelerini kullandı.
Özbek'ten Birlik Mesajı
Galatasaray'ın büyüklüğüne vurgu yapan Özbek, "Galatasaray Kulübü bugüne kadar hem dernekleriyle hem taraftarıyla hem de genel kuruluyla büyük bir kulüp haline geldi. Amacımız hep beraber derneklerimizle taraftarımızla genel kurulumuzla Galatasaray'ı daha da yukarılara taşımak. GSYİAD ve Murat başkanımızla fikir alışverişinde bulunduk. Onlardan da destek istedim. Tabii her zaman olduğu gibi GSYİAD destek çağrımıza pozitif cevap veriyor. Kendilerine teşekkür ediyorum." dedi.
Sancaktar: Beşinci Şampiyonluğu Alacağız
1905 GSYİAD Başkanı Murat Sancaktar ise, "Başkanımıza yeni dönem için hayırlı olsun ziyaretine geldik. Dün olduğu gibi bugün de yarın da başkanımızın, kulübümüzün yanında olduğumuzu ilettik. İlklerin ve enlerin takımı olarak inşallah önümüzdeki sene beşinci şampiyonluğu alacağız. Bununla alakalı duygu ve düşüncelerimizi başkanımızla paylaştık." şeklinde konuştu.



