Aliağa FK'da Sportif Direktör Erdem Özgenç'le Yollar Ayrıldı
Aliağa FK'da Erdem Özgenç'le Yollar Ayrıldı

Aliağa FK, yeni sezon öncesi sportif direktör Erdem Özgenç ile yollarını ayırdığını resmen duyurdu. Sarı-siyahlı ekip, 2026-2027 sezonunda 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele edecek.

Kulüpten Resmi Açıklama

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, "Teşekkürler Erdem Özgenç. Sportif direktörümüz Erdem Özgenç'le karşılıklı görüşmeler sonrasında yollarımız ayrılmıştır. Erdem Özgenç'e emekleri için teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi. Özgenç, sezon başında bu göreve getirilmişti.

Abdurrahman Üresin'le de Vedalaşıldı

İzmir temsilcisi, Konyaspor'dan kiraladığı 22 yaşındaki sağ bek Abdurrahman Üresin ile de yollarını ayırdı. Bu ayrılık, takımdaki değişim sürecinin bir parçası olarak görülüyor.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Yönetim Belirsizliği ve Taraftar Endişesi

Aliağa FK'da yönetimdeki belirsizlikler nedeniyle sıkıntılar yaşanırken, taraftarlar yaşanan gelişmelerin ardından endişeye kapıldı. Takımın yeni sezona nasıl bir kadroyla gireceği merak konusu oldu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması