Aliağa FK, yeni sezon öncesi sportif direktör Erdem Özgenç ile yollarını ayırdığını resmen duyurdu. Sarı-siyahlı ekip, 2026-2027 sezonunda 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele edecek.
Kulüpten Resmi Açıklama
Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, "Teşekkürler Erdem Özgenç. Sportif direktörümüz Erdem Özgenç'le karşılıklı görüşmeler sonrasında yollarımız ayrılmıştır. Erdem Özgenç'e emekleri için teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi. Özgenç, sezon başında bu göreve getirilmişti.
Abdurrahman Üresin'le de Vedalaşıldı
İzmir temsilcisi, Konyaspor'dan kiraladığı 22 yaşındaki sağ bek Abdurrahman Üresin ile de yollarını ayırdı. Bu ayrılık, takımdaki değişim sürecinin bir parçası olarak görülüyor.
Yönetim Belirsizliği ve Taraftar Endişesi
Aliağa FK'da yönetimdeki belirsizlikler nedeniyle sıkıntılar yaşanırken, taraftarlar yaşanan gelişmelerin ardından endişeye kapıldı. Takımın yeni sezona nasıl bir kadroyla gireceği merak konusu oldu.



