Antalyaspor AŞ'nin yeni yönetim kurulu üyeleri, taraftarlarla bir araya gelerek bir yürüyüş etkinliği düzenledi. Yeni seçilen başkan Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde toplanan taraftarlarla buluştu. Tezahüratlar eşliğinde başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı'nda sona erdi.
Başkan Ergün'den Süper Lig Vurgusu
Mustafa Ergün, yaptığı konuşmada takımı hep birlikte hak ettiği yere çıkaracaklarını belirtti. Antalya'nın takımına sahip çıkması gerektiğini vurgulayan Ergün, "Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım" dedi.
Borcun Ödenmesi İçin Koltuk Kampanyası
Ergün, takımın borçlarını ödemek için yeni bir kampanya başlatacaklarını duyurdu. Kampanya kapsamında statta bulunan koltukların satışa sunulacağını belirten Ergün, "Bizim stadımızda 30 bin koltuk var. Her bir iş adamı, iş dünyasındaki büyüklerimiz koltuğun tanesi 50 bin liradan bir koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig'de layık olduğu yerde olacak. Yarın itibarıyla Antalyaspor otobüsümüzle şehrin her yerini, kapı kapı dolaşacağız. Bütün fabrikalara geçeceğiz. Hepsini tek tek ziyaret edeceğiz" diye konuştu.
Eski Başkan da Etkinlikteydi
Etkinliğe Antalyaspor AŞ'nin eski başkanı Rıza Perçin de katılarak destek verdi. Yürüyüş, taraftarların coşkulu tezahüratlarıyla sona erdi.



