Arda Güler'den Sert Tepki: Kötü Oynadık ve Elendik! Milli Futbolculardan Dünya Kupası Veda Açıklamaları
Arda Güler'den Sert Tepki: Kötü Oynadık ve Elendik!

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya 3 puanla veda etti. Karşılaşmanın ardından milli futbolcular, basın mensuplarına dikkat çeken açıklamalarda bulundu. İşte o sözler...

Orkun Kökçü: Onurumuzu Kurtardık

Orkun Kökçü, galibiyetin önemine vurgu yaparak, "Bu maçta galibiyet almak önemliydi... Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu... İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız." dedi.

Ozan Kabak: Karakter Gösterdik

Ozan Kabak, ilk iki maçta taraftarları üzdüklerini belirterek, "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir. Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." ifadelerini kullandı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Kaan Ayhan: Duygusallık Var

Kaan Ayhan, duygusal anlar yaşadığını dile getirerek, "Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu. Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek kolay değil, ben de hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz." şeklinde konuştu.

Arda Güler: Eleştiriler Haklı

Genç yıldız Arda Güler, eleştirileri kabul ederek sert bir tepki gösterdi: "Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!"

Salih Özcan: Bu Galibiyete Mecburduk

Salih Özcan ise, "Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk." diyerek sözlerini noktaladı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması