Eyüpspor Teknik Direktörü Atila Gerin, Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında konuk ettikleri Gaziantep FK'yı 3-0 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda oynanan mücadeleyi değerlendiren Gerin, hak ettikleri bir galibiyet aldıklarını belirtti.
Gerin'den galibiyet değerlendirmesi
Oyuncularını kutlayarak sözlerine başlayan Atila Gerin, çok önemli bir süreçte olduklarını vurguladı. Gerin, "Maçtan önce '4 tane final maçımız var.' demiştik. Bu maç onun ilk ayağıydı. Geçen hafta 3 gollü galibiyetle gelen bir rakibimiz vardı. Her maç zor. Psikolojik olarak bu maçlar daha da zor ama biz de ona göre hazırlanıyoruz. Oyunu ne kadar sabırlı tutabilirsek her zamanın bize avantaj olacağını düşündük ve bu planımız işledi. İkinci yarı belli süreden sonra pozisyonlara girdik. Maçı hak ettik." ifadelerini kullandı.
Kümede kalma hedefi
Bu dakikadan sonra puanların çok önemli olduğunu dile getiren deneyimli teknik adam, "Kümede kalmak için her şeyi yapıyoruz. Çocuklara çok teşekkür ediyorum, sınırlarını zorladılar. Kolay değil Gaziantep FK gibi bir takıma karşı 3 gol atmak ve gol yememek. Bunlardan ayrıca mutluyum. Önümüzde çok önemli bir Kayserispor maçı var. Kümede kalmak için her şeyi yapacağız." şeklinde konuştu.
Eyüpspor, bu galibiyetle ligde kalma yolunda önemli bir adım atarken, taraftarlarını da umutlandırdı. Gerin'in öğrencileri, önümüzdeki hafta Kayserispor deplasmanında zorlu bir sınava çıkacak.



