Eyüpspor Teknik Direktörü Atila Gerin'den Küme Mücadelesi Açıklaması
Trendyol Süper Lig'in 29. hafta karşılaşmasında Eyüpspor, sahasında konuk ettiği Samsunspor'a uzatma dakikalarında yediği golle 2-1 mağlup oldu. Bu sonuçla kümede kalma yarışında önemli bir puan kaybı yaşayan Eyüpspor'da teknik direktör Atila Gerin, maç sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
"Son Ana Kadar Mücadelemize Devam Edeceğiz"
Atila Gerin, "Çok güçlü bir takımla oynayacağımızı biliyorduk" diyerek başladığı açıklamalarında, "Geçen hafta aldıkları 4 gollü ağır yenilgiyle gelen Samsunspor'un reaksiyon göstereceğini tahmin ediyorduk. Buna göre bir planla sahaya çıktık. İlk 35 dakika topu rakiplerimize vermedik. Skoru ne kadar taşıyabilirsek rakibin risk alacağını ve bu durumda skoru arttırabileceğimizi düşünüyorduk" ifadelerini kullandı.
Gerin, maçın son bölümlerinde yaşanan sorunlara da değinerek şunları söyledi: "Son 15 dakikada istediğimiz performansı sergileyemedik. Geçen hafta da benzer bir durum yaşanmıştı. Eksik kalınca oyuncular aynı reaksiyonu sahaya yansıtmakta zorlanıyor. Tabii bunların hiçbiri bahane değil. Samsunspor da en az bizim kadar bu maçı kazanmak istedi ve çok ciddi mücadele etti."
Ligin Son Bölümünde Her Puan Kritik Önem Taşıyor
Eyüpspor Teknik Direktörü, ligin son bölümünde puanların önemine dikkat çekerek, "Artık ligin boyu kısaldı. Rakiplerin de kaybettiği bu haftada her puanın önemi çok büyük. Puan ve puanlara ihtiyacımız olduğu bu dönemde puan kaybından dolayı çok üzgünüm" dedi.
Gerin sözlerini şöyle sürdürdü: "Zor süreçler geçirdiğimiz bu dönemde genç kadromuzla çok iyi işler yaparak buraya kadar gelmiştik. Son ana kadar Eyüpspor'a yakışır şekilde mücadelemize devam edeceğiz. Ondan sonra da nasibimiz ne ise onu yaşayacağız."
Hakem Performansı Hakkında Değerlendirme
Müsabakanın hakemi Yasin Kol'un performansı hakkında sorulan soruya ise Atila Gerin, "Geçen haftaya göre çok daha iyi yönetti diyebiliriz. Geçen hafta tam anlamıyla bir faciaydı. Bu maçta ilk sarı kartı çok kolay gördük. Hocanın ilk amacı oyuncuyu oyunda tutmak olmalı. Bu hafta tek serzenişimiz ilk kartı erken vermesi oldu. Bu durum da kırmızı kart görmeye itti. Netice biz kendimiz kaybettik" şeklinde yanıt verdi.
Eyüpspor, bu mağlubiyetin ardından Süper Lig'de kümede kalma mücadelesini sürdürürken, teknik direktör Atila Gerin'in liderliğinde son haftalara kadar mücadele edeceklerini bir kez daha vurguladı.



