RAMS Başakşehir, eski oyuncusu Edin Visca ile 1 yıllık sözleşme imzaladığını duyurdu. Turuncu-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, son olarak Trabzonspor'da forma giyen 36 yaşındaki oyuncunun yeniden Başakşehir ailesine katıldığı belirtildi.
Visca'nın Başakşehir Kariyeri
Edin Visca, 2011-2022 yılları arasında Başakşehir'de forma giydi ve 2019-2020 sezonunda Süper Lig şampiyonluğu yaşadı. Kulüp, Boşnak oyuncunun transferiyle ilgili yaptığı açıklamada, "2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Visca yeniden Başakşehir ailesine katıldı" ifadelerine yer verdi.
Kulüpten Duygusal Mesaj
Açıklamada "Evine 'Hoş geldin' evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için." denilirken, "Çünkü herkes bir gün evine döner. Yuvana hoş geldin Edin!" mesajı paylaşıldı. Visca'nın dönüşü, Başakşehir taraftarları tarafından büyük sevinçle karşılandı.



