Bernardo Silva Manchester City'den Ayrılıyor: 9 Yıllık Destansı Serüven Sona Erdi
Manchester City'nin Portekizli yıldızı Bernardo Silva, sezon sonunda takımdan ayrılacağını resmen duyurdu. Kulüp de yaz transfer döneminde oyuncunun ayrılacağını teyit ederek, taraftarlara duyuruda bulundu.
Duygusal Veda Açıklaması
Silva, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "9 yıl önce buraya geldiğimde, küçük bir çocuğun hayalini takip ediyordum; hayatta başarılı olmak, büyük şeyler başarmak istiyordum. Bu şehir ve bu kulüp bana hayal ettiğimden çok daha fazlasını verdi, beklediğimin de ötesinde. Birlikte kazandıklarımız ve başardıklarımız, kalbimde her zaman yaşayacak bir miras oldu."
Portekizli futbolcu, Manchester City'de geçirdiği süre boyunca elde ettiği başarıları şöyle sıraladı: "Yerel dörtlü kupa, üçleme, üst üste dört lig şampiyonluğu ve daha fazlası… Aslında hiç de fena değilmiş."
Kişisel Bağlar ve Teşekkürler
Silva, açıklamasının devamında şunları kaydetti: "Önümüzdeki birkaç ay içinde bu şehre veda etme zamanı gelecek—sadece bir futbol kulübü olarak birçok başarıya ulaştığımız bir yer değil, aynı zamanda evliliğimi ve ailemi kurduğum yer. Kalbimin en derininden, Ines ve Carlota, teşekkür ederim!"
Taraftarlara da seslenen Silva, "Taraftarlara; yıllar boyunca verdiğiniz koşulsuz destek, asla unutmayacağım bir şey. Bir futbolcu olarak en büyük amacım, sahada her zaman tutkuyla oynayıp sizleri gururlandırmak ve kendinizi temsil edilmiş hissetmenizi sağlamaktı. Umarım bunu her maçta hissettiniz." ifadelerini kullandı.
Ömür Boyu Taraftar Sözü
Portekizli yıldız, veda mesajını şu sözlerle tamamladı: "Buraya bir Manchester City oyuncusu olarak geldim, ancak buradan sizden biri olarak, ömür boyu bir Manchester City taraftarı olarak ayrılıyorum. Bu genç takımı desteklemeye devam edin, eminim ki size gelecekte daha birçok harika anı yaşatacaklar."
Silva, kulüp yönetimine, teknik direktör Pep Guardiola'ya, teknik ekibe ve takım arkadaşlarına da teşekkür ederek, "Kulübe, Pep'e, teknik ekibe ve bu 9 yıl boyunca birlikte oynadığım tüm takım arkadaşlarıma; bana bu yolculuğun bir parçası olma şansı verdiğiniz ve yaşattığınız tüm anılar için teşekkür ederim." dedi.
9 Yılda 18 Kupa
Bernardo Silva, 2017 yazında Monaco'dan 50 milyon Euro bonservis bedeliyle Manchester City'ye transfer olmuştu. İngiliz deviyle geçirdiği 9 yılda toplam 18 kupa kazanan Silva'nın başarıları şunlar:
- 1 UEFA Şampiyonlar Ligi
- 6 Premier Lig şampiyonluğu
- 1 FIFA Kulüpler Dünya Kupası
- 2 İngiltere Kupası (FA Cup)
- 5 İngiltere Lig Kupası
- 3 İngiltere Süper Kupa
Silva, sezonun kalan haftalarında takımıyla birlikte mücadele edeceğini belirterek, "Gelin, bu son haftaların tadını birlikte çıkaralım ve bu sezon elde edebileceğimiz her şey için savaşalım." çağrısında bulundu.



