Antalyaspor, teknik direktörlük görevine Bülent Korkmaz'ı getirdi. Kulübün Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde konuşan kulüp başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de Antalyaspor'da görev yaptığını hatırlattı. Ergün, "Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştık. Hocamıza güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız" dedi.
Bülent Korkmaz: Hedef Süper Lig
Teknik direktör Bülent Korkmaz, geçmişte yapılan bazı hatalar nedeniyle Antalyaspor'un küme düştüğünü ifade etti. "Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız" diyen Korkmaz, şöyle konuştu: "Zor bir süreç. Herkesin sabırlı olmasını istiyorum. Biz çok çalışacağız. Herkes sabırlı olursa bunun karşılığını alacağımıza inanıyorum. Futbolcu, teknik heyet, taraftar ve yöneticilerle uyumlu bir biçimde olduğumuz zaman hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Tesisleri, camiayı gördükten sonra Antalyaspor'un yerinin Süper Lig olduğunu tekrar gördüm."
Korkmaz: Antalyaspor Benim İçin Özel
Antalya ve Antalyaspor'u çok sevdiğini anlatan Korkmaz, "Antalyaspor'dan daha önce de teklif olmuştu ama anlaşamamıştık. Benim için özel bir kulüp. Buradan birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırmıştık" ifadelerini kullandı. Korkmaz, takımın Süper Lig'e dönüşü için tüm paydaşlarla uyum içinde çalışacaklarını vurguladı.



