Nesine 2. Lig'de şampiyon olarak 1. Lig'e yükselen Bursaspor, düzenlenen görkemli törenle kupasına kavuştu. Yeşil-beyazlı ekip, Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı'nda gerçekleştirilen etkinlikte büyük coşku yaşadı.
Binlerce taraftar törende yer aldı
Bursaspor taraftarlarının yoğun ilgi gösterdiği törende, futbolcular tek tek anons edildi. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, futbolculara madalyalarını ve şampiyonluk kupasını takdim etti. Ardından futbolcular, teknik heyet, yönetim ve Kulüp Başkanı Enes Çelik, kupayı birlikte kaldırarak şampiyonluk pozu verdi.
Konserlerle şölen havası
Törende Gökhan Kırdar ve Rumeli Ekrem sahne alarak konser verdi. Taraftarlar, müzik eşliğinde doyasıya eğlendi.
Hedef Süper Lig'e dönüş
Gelecek sezon 1. Lig'de mücadele edecek olan Bursaspor, Süper Lig'e geri dönmek için ter dökecek. Kulüp, köklü geçmişi ve güçlü taraftar desteğiyle hedefine emin adımlarla ilerliyor.



