Bursaspor, Nesine 2. Lig'de şampiyon olarak bir üst lige çıkmanın sevincini düzenlenen törenle taçlandırdı. Yeşil-beyazlı kulüp, şampiyonluk kupasına kavuştu.
Büyük coşku yaşandı
Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı'nda düzenlenen törene binlerce Bursaspor taraftarı yoğun ilgi gösterdi. Büyük bir coşkunun yaşandığı etkinlikte futbolcular tek tek anons edildi.
Kupa ve madalyalar verildi
Futbolculara madalyaları ve şampiyonluk kupası, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu tarafından takdim edildi. Ardından futbolcular, teknik heyet, yönetim ve Kulüp Başkanı Enes Çelik, kupayı havaya kaldırarak şampiyonluk pozu verdi.
Konserlerle şenlendi
Törende ayrıca Gökhan Kırdar ve Rumeli Ekrem konser verdi. Müzik ziyafeti taraftarların coşkusuna coşku kattı.
Bursaspor, 2009-2010 sezonunda Süper Lig'de kazandığı şampiyonluğun ardından bu başarıyla yeniden yükselişe geçti. Anadolu'nun köklü kulübü, taraftarının desteğiyle hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.



