Erzurumspor FK, teknik direktör Serkan Özbalta ile sözleşme yenilediğini duyurdu. Kulüp, Süper Lig'e yükselmesinde büyük pay sahibi olan Özbalta ile 1 yıllık yeni bir anlaşmaya vardı.
Başkan Ahmet Dal ile imza töreni
Kulüp başkanı Ahmet Dal ile bir araya gelen Serkan Özbalta, gerçekleştirilen görüşmenin ardından kendisini yeniden mavi-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. İmza töreninde iki taraf da memnuniyetini dile getirdi.
Yeni sezon hazırlıkları başlıyor
Açıklamada, yeni sezon hazırlıklarının 29 Haziran Pazartesi günü başlanacağı belirtildi. Kulüpten yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Camiamıza büyük gurur yaşatan teknik direktörümüz Serkan Özbalta ile yeni sezonda da yolumuza birlikte devam edecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rekorlarla taçlanan şampiyonluk sezonunun ardından, 2026-2027 Trendyol Süper Lig sezonunda hocamız ve ekibine başarılar diliyor, yapılan anlaşmanın kulübümüz, camiamız ve şehrimiz adına hayırlı olmasını temenni ediyoruz."
Başarılı sezonun ardından
Erzurumspor, geçtiğimiz sezon 1. Lig'de şampiyon olarak Süper Lig'e yükselmişti. Serkan Özbalta yönetiminde takım, rekorlar kırarak bu başarıya ulaştı. Yeni sezonda da aynı başarıyı tekrarlamak isteyen kulüp, teknik direktörüyle yola devam etme kararı aldı.



