Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Samsunspor'u penaltılarla geçerek yarı finale yükseldikleri maçın ardından değerlendirmelerde bulundu.
Maçın Ardından Tekke'nin Açıklamaları
Tekke, turu geçmenin çok değerli olduğunu belirterek, "Penaltı ya da başka bir şekilde olsun, turu geçmek önemliydi. Rakip 10 kişi kaldıktan sonra skoru yakalamamız gerekirdi. Fazladan 30 dakika oynadık" dedi.
Kaleci Onana'ya övgüde bulunan Tekke, "Onana'ya ayrı bir parantez açmak gerek. Teşekkür ederiz, katkısı çok büyük" ifadelerini kullandı.
Sakatlıklar ve Yoğun Fikstür
Mustafa, Pina ve Tim'in sakatlandığını belirten Tekke, "Bayağı hasar aldık. Şimdi hasar alan oyuncuların durumuna bakacağız" diye konuştu. Samsun'a 4 saat otobüsle gelip 4 saat dönüş yaptıklarını hatırlatan Tekke, "Pazar günü Konya deplasmanına gideceğiz. Onlar da ritmini bulan bir takım. Ligdeki rakibimiz 2 gün önce oynuyor" dedi.
Kupada Şans ve Lig Hedefi
Galatasaray'ın Gençlerbirliği'ne elenmesine şaşırdığını söyleyen Tekke, "Türkiye'nin en iyi iki kadrosu yok. Herkes iştahlandı" ifadelerini kullandı. Ligde 4. sırayı garantilediklerini hatırlatan Tekke, "3'ü garantileme şansımız var. Onu başarırsak kalan haftalarda bir üst bir üst devam edeceğiz" diyerek sözlerini tamamladı.



