Fenerbahçe Kürek Büyükler Türkiye Kupası'nda Zirveye Oynadı
Adana'nın Seyhan Baraj Gölü kıyısında bulunan Çukurova Üniversitesi Kayıkhane Tesisleri, üç gün boyunca heyecanlı kürek yarışlarına sahne oldu. Türkiye Kürek Federasyonu tarafından organize edilen Büyükler Türkiye Kupası müsabakalarına, ülke genelinden 21 farklı kulüpten toplam 250 sporcu katıldı.
Zorlu Koşullarda Gerçekleşen Final Mücadelesi
Final yarışları, sağanak yağış altında gerçekleşti. Bu zorlu atmosferde, hem erkekler hem de kadınlar kategorisinde Fenerbahçe Spor Kulübü üstün performans sergileyerek birinci sırayı elde etti.
Gençler Kategorisinde Dereceye Giren İsimler
Yarışmanın 23 yaş altı gençler kategorisinde ise şu sporcular birinciliği kazandı:
- Tek çifte kategorisinde: Cevdet Ege Mutlu
- İki çifte kategorisinde: Halil Kaan Köroğlu ve Alper Şevket Eren
- İki tek kategorisinde: Aydın İnanç Şahin ve Aytimur Selçuk
- Dört çifte kategorisinde: Elis Özbay, Derin Kumuk, Emine Evra Elmalı ve Irmak Fertuğ
Parakürek Kategorilerinde de Heyecan Dorukta
Organizasyonda ayrıca parakürek kategorilerinde de mücadeleler yaşandı. PR2 Mix 2x kategorisinde Yiğit Doğukan Bozkurt ve Merve Sezer, PR3 Mix 4+ kategorisinde ise Batuhan Taş, Nurcan Kocaman, Hazal Urun, Recep Tula ve İskender Ünlü yarışları önde tamamlayarak birinciliğe ulaştı.
Ödül Töreninde Protokol Katılımı
Dereceye giren kulüplerin temsilcilerine kupaları, düzenlenen ödül töreninde takdim edildi. Törene; Adana Valisi Mustafa Yavuz, AK Parti Adana Milletvekili Sunay Karamık, Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Loğoğlu ve Türkiye Kürek Federasyonu İl Temsilcisi Fazıl Yontar katıldı.
Vali Yavuz'dan Adana'nın Spor Potansiyeline Vurgu
Adana Valisi Mustafa Yavuz, ödül töreninde yaptığı konuşmada, kentin spor organizasyonları için ideal şartlara sahip olduğunu belirtti. Vali Yavuz, "Adana'mızın tüm spor branşlarındaki organizasyonlara ev sahipliği yapacak imkan ve altyapısı bulunmaktadır" dedi.
Seyhan Baraj Gölü'nün, kürek ve yelken yarışları için Türkiye'deki en uygun parkurlardan birine sahip olduğunu vurgulayan Yavuz, sözlerini şöyle sürdürdü:
"İnşallah bundan sonra da Adana'mızda farklı branşlarda ve alanlarda takımlarımızı misafir etmeyi, burada değişik şampiyonalara, yarışlara ev sahipliği yapmayı istiyoruz. Tüm takımlarımızı Adana'ya bekliyoruz. Tüm federasyonlarımızın bu anlamda desteklerini zaten görüyoruz. Bundan sonra da bu desteklerin artarak devam etmesini bekliyoruz."
Valinin bu açıklamaları, Adana'nın gelecekte daha büyük spor etkinliklerine ev sahipliği yapma hedefini ortaya koydu. Organizasyon, sporcuların performansı ve kentin misafirperverliği ile başarıyla tamamlandı.



