Sivas'ta yaşayan 42 yaşındaki Umut Toparlak, Fenerbahçe Spor Kulübü'ne olan tutkusunu evinin dış cephesini sarı ve laciverte boyatarak gösterdi. Galatasaray taraftarı bir babanın oğlu olan Toparlak, 7 yıl önce evini tadilat ettirirken dış cepheyi bu renklere boyattı. Bu sıra dışı uygulama, kısa sürede mahallede dikkat çekti ve ev, adeta bir simge haline geldi.
Fenerbahçe aşkı aile içinde tartışma yarattı
Umut Toparlak, Fenerbahçe sevgisini anlatırken, "10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe'yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz" dedi. Babasının kendisini Galatasaraylı yapmak istediğini belirten Toparlak, "Rahmetli babam Galatasaraylıydı, bizi de öyle büyütmek istedi ama biz abimle birlikte Fenerbahçeli olduk. Fenerbahçe bizim için bir kulüp değil, bir camia" ifadelerini kullandı.
Eşi önce karşı çıktı, sonra razı oldu
Evin boyanması fikrinin bir arkadaşının önerisiyle ortaya çıktığını anlatan Toparlak, "Boyacı bir arkadaşım vardı, evimin iç cephesini boyuyordu. Bana durumu anlattı. Eşim ilk başta razı olmadı ama ben yapalım dedim. Fenerbahçe bizim için farklı bir duygu. Yaptık ve mutlu olduk" dedi. Eşinin zamanla bu durumu kabullendiğini belirten Toparlak, "Eşim ilk başta kabul etmedi ama sonradan razı oldu" şeklinde konuştu.
Ev, mahallenin simgesi haline geldi
Toparlak, evin bir simge haline geldiğini vurgulayarak, "Mahalledeki çocuklar gelip fotoğraf çekiniyor, üniversiteliler fotoğraf çekiniyor. Kargocular arıyor, 'Abi, Fenerbahçeli evin oradayız' diyor. Artık sokak ismi yerine evin ismiyle anılıyor" dedi. Fenerbahçe'ye olan bağlılığını Serhat Akın'ın sözleriyle pekiştiren Toparlak, "10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe'yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz" ifadelerine yer verdi.



