Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası'nda devam ediyor. Dün akşam gerçekleşen antrenman taraftara açılırken, sarı-lacivertli futbolseverler akın etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idmanda futbol direktörü Oğuz Çetin de sahaya indi ve teknik ekip ile oyuncularla bir toplantı gerçekleştirdi.
Başkan Aziz Yıldırım Kampta
Başkan Aziz Yıldırım ve başkan vekili Barış Göktürk de tesislere geldi. Yöneticiler, antrenmanın ardından teknik kadro ve oyuncularla sohbet ederek isteklerini dile getirdi. Hedefin şampiyonluk olduğu ve taraftarın sahada büyük mücadele görmeyi arzuladığı hatırlatıldı.
Kulüpler Birliği'nde Gerginlik
Kulüpler Birliği toplantısında uzlaşılan konular dışında bir tartışma yaşandığı öğrenildi. Fenerbahçe adına başkan Aziz Yıldırım zirvede yer almazken, sarı-lacivertli kulübü başkan vekili Barış Göktürk ve genel sekreter Mahmut Uslu temsil etti. Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Göktürk ve Uslu arasında tansiyon yükseldi. Karşılıklı atışmalar yaşanırken gerginliğin had safhaya çıktığı ve diğer başkanların araya girerek tarafları sakinleştirdiği bildirildi.



