Fenerbahçe'de Sıkıyönetim: Oğuz Çetin'den Toplantı, Başkan Yıldırım Kampta
Fenerbahçe'de Sıkıyönetim: Oğuz Çetin'den Toplantı

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası'nda devam ediyor. Dün akşam gerçekleşen antrenman taraftara açılırken, sarı-lacivertli futbolseverler akın etti. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki idmanda futbol direktörü Oğuz Çetin de sahaya indi ve teknik ekip ile oyuncularla bir toplantı gerçekleştirdi.

Başkan Aziz Yıldırım Kampta

Başkan Aziz Yıldırım ve başkan vekili Barış Göktürk de tesislere geldi. Yöneticiler, antrenmanın ardından teknik kadro ve oyuncularla sohbet ederek isteklerini dile getirdi. Hedefin şampiyonluk olduğu ve taraftarın sahada büyük mücadele görmeyi arzuladığı hatırlatıldı.

Kulüpler Birliği'nde Gerginlik

Kulüpler Birliği toplantısında uzlaşılan konular dışında bir tartışma yaşandığı öğrenildi. Fenerbahçe adına başkan Aziz Yıldırım zirvede yer almazken, sarı-lacivertli kulübü başkan vekili Barış Göktürk ve genel sekreter Mahmut Uslu temsil etti. Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Göktürk ve Uslu arasında tansiyon yükseldi. Karşılıklı atışmalar yaşanırken gerginliğin had safhaya çıktığı ve diğer başkanların araya girerek tarafları sakinleştirdiği bildirildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması