Gençlerbirliği, 15 Yıl Sonra Türkiye Kupası Yarı Finalinde
Ankara temsilcisi Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde tarihi bir zafer elde ederek 15 yıl sonra yarı finale yükseldi. Başkent ekibi, RAMS Park'ta oynanan mücadelede güçlü rakibi Galatasaray'ı 2-0 mağlup etti ve organizasyonda en son 2010-11 sezonunda ulaştığı yarı final aşamasına tekrar adını yazdırdı.
Galatasaray'ı İstanbul'da 13 Yıl Sonra Yendiler
Gençlerbirliği, bu galibiyetle aynı zamanda 13 yıl sonra İstanbul'da Galatasaray'ı yenme başarısını gösterdi. Kırmızı siyahlı takım, en son 2013 yılında konuk olduğu Galatasaray'ı 1-0 mağlup etmişti. Bugünkü 2-0'lık skorla bu başarıyı tekrarlayan Gençlerbirliği, kupada büyük bir sürprize imza attı.
Maçın golleri 51. dakikada Fıratcan Üzüm ve 83. dakikada Traore'den geldi. Bu sonuçla Gençlerbirliği, yarı finalde Samsunspor ile Trabzonspor arasında oynanacak maçın galibiyle karşılaşacak.
Volkan Demirel'in İkinci Dönemindeki İlk Galibiyet
Bu zafer, Gençlerbirliği Teknik Direktörü Volkan Demirel'in takımın başındaki ikinci dönemindeki ilk galibiyeti olarak kayıtlara geçti. Takım, ligde son 10 maçında galibiyet alamamış ve bu süreçte 3 beraberlik, 7 yenilgi yaşamıştı. Son galibiyetini ligin 20. haftasında Gaziantep FK'yi 2-1 yenerek alan Gençlerbirliği, kupada moral buldu.
Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası B Grubu'nda 3 galibiyet ve 1 beraberlikle grubunu üçüncü sırada tamamlamıştı. Çeyrek finalde ise A Grubu'nun namağlup lideri Galatasaray ile eşleşmişti. Ankara temsilcisi, 2010-11 sezonundaki yarı finalde Başakşehir'e elenerek kupaya veda etmişti.
Bu tarihi başarı, Gençlerbirliği taraftarlarını sevince boğarken, Türk futbolunda da heyecan yarattı. Takımın yarı finaldeki performansı merakla bekleniyor.



