Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray'ı eleyerek yarı finale yükselen Gençlerbirliği, Süper Lig'de de galibiyetle tanıştı. Başkent temsilcisi, sahasında konuk ettiği Kocaelispor'u 1-0 mağlup ederek ligdeki 10 maçlık galibiyet hasretine son verdi.
Maçın özeti
Karşılaşmanın tek golü, 34. dakikada Metehan Mimaroğlu tarafından penaltıdan kaydedildi. Bu sonuçla Gençlerbirliği puanını 28'e yükseltirken, teknik direktör Volkan Demirel yönetiminde ligdeki ilk galibiyetini elde etti. Kocaelispor ise 36 puanda kaldı.
Ligdeki durum
Bitime 3 hafta kala alınan bu kritik galibiyet, Gençlerbirliği'ne nefes aldırdı. Kocaelispor ise haftayı puansız kapatarak üst sıralara tırmanma şansını kaçırdı.



