Trendyol 1. Lig'in 37. haftasında Iğdır FK, deplasmanda Sivasspor'a 2-1 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Iğdır FK Teknik Direktörü Hikmet Karaman, önemli açıklamalarda bulundu.
Karaman: Hedefi Olmayan İki Takım Karşılaşmasıydı
Karaman, maçın ilk yarısında buldukları golle öne geçtiklerini ancak rakibin oyuna ortak olduğunu belirtti. Maç öncesinde ilk 11'de şans vermediği oyuncuları oynattığını ve onları görmek istediğini ifade eden deneyimli teknik adam, "Futbol hatalar oyunu. Faydalı bir karşılaşma oldu, kaybetmek de istemezdik. Sivasspor'a da başarılar diliyorum önümüzdeki sezon için" dedi.
Yeni Sezonda Süper Lig Hedefi
Karaman, yeni sezonda farklı bir planlama yapacaklarını vurgulayarak, "Biz de farklı planlama ve Süper Lig'i hedefleyen bir takım kurmak istiyoruz. Bütün Türkiye'nin gözü önümüzdeki hafta oynayacağımız maçta olacak" şeklinde konuştu.
Iğdır FK, bu sezonu orta sıralarda tamamlamayı hedeflerken, Karaman'ın açıklamaları gelecek sezon için iddialı bir kadro kurulacağının sinyallerini verdi. Sivasspor ise galibiyetle moral bulurken, ligin bitimine bir hafta kala play-off mücadelesini sürdürüyor.



