Karşıyaka puan silme cezasından kurtuldu, yeni sezona temiz başlıyor
Karşıyaka puan silme cezasından kurtuldu

Basketbol Süper Ligi'nin köklü ekiplerinden Karşıyaka, yeni sezon öncesi puan silme cezası almaktan kurtuldu. Yeşil-kırmızılılar, özel denetim şirketi tarafından yapılan mali denetim raporunu Basketbol Federasyonu'na süresinde teslim ederek sezona eksi 1 puanla başlama tehlikesini atlattı.

Mali denetim raporu son anda teslim edildi

Karşıyaka yönetimi, mali denetim raporunu ek sürenin son günü olan 19 Haziran Cuma günü federasyona iletti. Bu sayede takım, kriterleri yerine getirmediği için uygulanacak puan silme cezasından kurtuldu. Geçen sezon son maçın son saniyesinde aldığı mucizevi galibiyetle küme düşmekten kurtulan Karşıyaka, yeni sezon öncesi de önemli bir engeli aşmış oldu.

Yeni yönetim ve teknik direktör görüşmeleri

Karşıyaka yönetimi, bu hafta içinde Başkan Yiğit Tusder'in doğrudan yöneteceği basketbol şubesinin yeni yönetimini belirleyecek. Ardından sözleşmesi sona eren Antrenör Ahmet Kandemir'le masaya oturulacak. Yeşil-kırmızılılar, yeni sezona güçlü bir kadroyla girmeyi hedefliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması