Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut'tan Fenerbahçe Açıklaması: Hiçbir Maç Kolay Değil
Trendyol Süper Lig'in 30. haftasında Antalyaspor'u 2-0 mağlup eden Konyaspor'un teknik direktörü İlhan Palut, önemli bir galibiyetin ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Palut, takımının ligdeki performansını değerlendirirken, yaklaşan Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final mücadelesinde karşılaşacakları Fenerbahçe için dikkat çeken ifadeler kullandı.
Antalyaspor Galibiyeti ve Ligdeki Kritik Önemi
İlhan Palut, Antalyaspor karşısında alınan galibiyetin kendileri için büyük önem taşıdığını belirterek, "Puanlara ihtiyacımız hala devam ediyordu. Bu ciddiyeti göstermemiz gerekiyordu. Antalyaspor'un da maçtan önce şiddetle puana ihtiyacı vardı ve bu anlamda çok kritik bir karşılaşmaya çıktık" dedi. Teknik adam, oyuncularının maç boyunca gösterdiği disiplinli performansı özellikle vurguladı.
Palut, takımının maçın genelinde en net pozisyonları yakaladığını ifade ederek, "Maçı başından sonuna kadar disiplinle oynayan bir Konyaspor vardı. Taktik disipline de bağlı kalan bir takım vardı. Genel manada maçın en net pozisyonlarını yakalayan takım bizdik" şeklinde konuştu. Ofsayttan iptal edilen golün kırılma noktası olduğunu ancak ikinci yarıda kontrolü ele aldıklarını sözlerine ekledi.
Fenerbahçe Karşılaşmasına İlişkin Beklentiler ve Zorluklar
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile oynanacak maça da değinen İlhan Palut, bu karşılaşmanın kolay olmayacağının altını çizdi. "Fenerbahçe ile oynanacak hiçbir maç kolay değil" diyen Palut, sarı-lacivertli takımın da çetin bir şampiyonluk yarışında olduğunu hatırlattı.
Konyaspor teknik direktörü, "Onlar da çetin bir şampiyonluk yarışında. Sahamızda en iyisini yapmaya çalışacağız. Büyük cümleler kurmak istemiyorum. Nereden bakarsanız bakın zor bir maç olacak" ifadelerini kullanarak, takımını kısa sürede en iyi şekilde hazırlamaya çalışacaklarını belirtti. Taraftarlarından da destek beklediklerini söyleyen Palut, "Taraftarımızı stada gelip son dakikaya kadar desteklesinler bizi. Çünkü çok kaliteli oyuncuların olduğu bir takımla oynayacağız" dedi.
Ligdeki Konum ve Psikolojik Zorluklar
İlhan Palut, Süper Lig'deki mücadelenin psikolojik açıdan yıpratıcı olduğuna dikkat çekerek, "Bu yarışın ne kadar zor psikolojik anlamda yıpratıcı olduğunu da çok iyi biliyorum" şeklinde konuştu. Antalyaspor galibiyetinin takıma moral ve rahatlama getirdiğini ancak bu durumun rehavete yol açmaması için çaba gösterdiklerini ifade etti.
Konyaspor'un ligde kendini daha rahat bir pozisyona taşıdığını vurgulayan Palut, oyuncularını 90 dakika boyunca gösterdikleri oyun disiplininden dolayı tebrik etti. Teknik direktör, önümüzdeki süreçte hem ligde hem de kupa mücadelesinde zorlu maçların devam edeceğini sözlerine ekledi.



