Real Madrid'in başına ikinci kez geçen Jose Mourinho, ezeli rakibi Barcelona hakkında samimi açıklamalarda bulundu. Portekizli teknik direktör, Barcelona'ya karşı olumsuz bir düşüncesinin olmadığını belirterek, aksine bu tür maçların kendisini daha iyi bir teknik adam yaptığını ifade etti.
Mourinho: Barcelona'ya Karşı Negatif Duygum Yok
63 yaşındaki deneyimli çalıştırıcı, kariyerinde Barcelona'da yardımcı antrenör olarak dört yıl geçirdiğini hatırlatarak, "Barcelona'da dört harika yıl geçirdim, hiçbir olumsuz duygum yok. Inter'e gitmeden önce, Chelsea ile başladığım dönemden itibaren onlara karşı Şampiyonlar Ligi'nde büyük maçlar oynadım. Sonra da Real Madrid'e geçtim. Sanırım kader bizi birbirimize rakip yaptı." dedi.
Real Madrid Sevgisi ve Rekabete Saygı
Mourinho, Real Madrid'e olan bağlılığını dile getirirken, Barcelona'ya karşı herhangi bir olumsuzluk taşımadığını vurguladı. "Real Madrid'i sevdiğimi inkar etmiyorum, geri dönmemin sebebi de bu. Ancak Barcelona'ya karşı hiçbir olumsuz duygularım yok. Onlara karşı oynamayı seviyorum çünkü futbolda en iyilerle oynamayı seversiniz. En iyiler, sizin olduğunuzdan daha iyi olmanızı sağlar." şeklinde konuştu.
2008'de Barcelona'nın Gündemindeydi
Jose Mourinho, 2008 yılında Barcelona'nın teknik direktörlük koltuğu için gündeme gelmişti. Katalan ekibi, o dönem tercihini Barcelona B takımının direktörü Pep Guardiola'dan yana kullanmıştı. Mourinho, bu gelişmeye rağmen Barcelona'ya karşı kırgınlık duymadığını belirtti.



